دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
اقتصادو بازاریابی
الگوی برندسازی توسعه گردشگری بین المللی منطقه اورامانات

یاسین قادرمرزی؛ محمد رسول الماسی فرد؛ محسن یاراحمدی

دوره 19، شماره 65 ، فروردین 1403

https://doi.org/10.22054/tms.2024.77740.2909

چکیده
  ثبت اورامانات در یونسکو به عنوان یک میراث جهانی اهمیت این منطقه را جهت جذب گردشگران بین المللی بیشتر نموده است. هدف پژوهش حاضر، یافتن عوامل موثر در برندسازی مقصد گردشگری اورامانات در قالب یک الگو و مدل می باشد .این مطالعه از یک تحقیق کاربردی است به روش آمیخته اکتشافی و در طی دو مرحله کیفی و کمی که در بخش کیفی با 15 نفر از خبرگان حوزه گردشگری ...  بیشتر